måndagsgöra

2009-09-14

jag är genomförkyld. & det känns som det blir värre för varje minut. vilka är symptomen för svininfluensan nuigen ? helgen har varit till belåtenhet, och det gör mig oerhört frustrerad. jag har varken råd, eller tid att vara sjuk. kunde det halsonda inte ha kommit i fredags i stället ?

med näsdroppar, bafucin, strepsils, alvedon, näsdukar, stora mängder te & honung ska jag försöka kurera mig - har knappt ett dygn på mig - kommer jag lyckas ? jag tror inte det. och det är en ny föreläsning imorgon, fan !

nu: here comes everybody - bloody engelsk bok !
sen: - " -
ikväll: tinas cook-a-long, och känisdjungeln, dubbelt upp av ann söderlund <3

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0