sean kingston - tomorrow

2009-10-02

sean kingston är snubben som när sol & värme känns i luften droppar de där beach-låtarna som håller hela sommaren. jag har aldrig varit särskilt förtjust - men när take you there kom var den standard på alla fester oavsett klimat. jag minns alla gånger man gungat och skrikit sig hes till: we can go to the tropics, sip pina coladas - shorty i could take you there... om det beror på bristande intresse från min sida, det vet jag inte. men när jag försöker minnas sommarens dängor kan jag inte minnas en enda med kingston. nu i september släppte han en ny platta. tomorrow. de senaste dagarna har jag verkligen lyssnat sönder låtarna. det är somrigt, lite europop & inte så värst reggae som det har varit innan - men å så bra !

1. magical
2. face drop
3. fire burning

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0