kryss i taket

2009-10-27

jag har betalt min första räkning idag. no more hjälp av mamma & pappa. nu kan jag sköta allt själv utan att behöva ränna till pressbyrån för att betala saker. jag har äntligen lyckats skrämma liv i internetbanken och det är så smart alltihopa att jag blir yr. vilken överblick man får, och dessutom allt är bara några enstaka klick iväg.

nu när jag har ordentlig koll på var mina pengar befinner sig, ska jag bli bättre på att spara. det behövs. inga mer onödiga köp. jag behöver faktiskt inte mer saker, eller jag måste intala mig själv det. hittade förvisso ett par skitsnygga paljettleggings idag som inte verkar alls så omtåliga som de förra jag köpte & lämnade tillbaka. men vet ni, det blir inget sånt. inte förrän jag verkligen är värd det ! baaah !

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0