huvudsak(ligen) fest !

2009-10-18

hade en kalaskväll igår. charlie & fredrik ska snart bege sig iväg på äventyr - så det var kombinerad födelsedags- och avskedsfest. kvällen till ära skulle samtliga gäster bära hatt. trevligt initiativ. som vanligt vid tillställningar som denna drack folk sig (o)drägliga. gott sällskap och trevligheter i glasen. dessutom innehöll kvällen diverse hattprovningar. min favorit var en tant-hatt som tarzan dragit med sig hemifrån. min lisebergs kreation med propeller var också uppskattad. rasmus intog rollen som strandraggare. han fick tyvärr (eller det hoppas jag) gå ensam hem. för tackvare jobb kilade jag hem redan vid 12. någon klok, säkert vuxen, har slagit i mig att man ska åka när det är som roligast - och faktiskt. det är mycket roligare att somna med ett leende på läpparna än med huvudet hängande över toasitskanten, eller ? kort och gott...kvällen var angenäm. mer sånt, tack !

m.

tarzan - kommunist kräk som drack lite förmycket rysk vodka igår. men han är go ändå !

strandraggarn. som borde gått i ide, men han taggar säkert för beach 2010.

daniel och jag. tråkigt nog framhäver hatten mina köttbulledrag. observera ett mäkta runt huvud. mindre snyggt !


Kommentarer
Postat av: Fanny

Köttbulle eller inte, söt som socker e du ALLTID =)

Mariaaa... jag måste göra om min blogg-design. Intresserad?

PUSS

2009-10-19 @ 14:41:57
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0