how you party, is how we pre-party !

2009-10-03

hey babies ! ikväll är det fest. födelsedagsfirande för lille tittor, i förskott. efter det utgång. jag är så taggisch. längesen sist. faktum är att jag har haft smaken av söta drinkar i munnen sen i torsdagskväll. basen har dunkat i min kropp och jag har varit danssugen så att jag nästan inte kunnat stå ut.

hanna gästar & jag har redan plockat ihop kvällens outfit. vart det bär av är vi inte överens om ännu - men jag lovar att det kommer bli superb.

el photoshot blev inställd idag på grund av vädret. aningen besviken - men man rår inte över vädrets makter. det kommer fler fina höstdagar & egentligen är det bara bra om träden hinner inta en ännu gulare ton.

just nu har vi bara en halv katt. efter gårdagens veterinärbesök skulle man nästan kunna säga så. vår lille kämpe kattis brottades med sköterskorna igår, fast besluten om att slippa blodprovet. jag kunde inte se på när det lilla djuret skrek och den ena sköterskan höll i henne så hårt, att det såg ut som hennes lilla kropp skulle brytas på hälften.

lappen. ja, jag menar det verkligen ! den lappen, är uppe. nu kan allmänheten se att vi efterlyser en familjemedlem. jag börjar så smått bli knäpp av fnattis försvinnande. utan att riktigt kunna sätta fingret på det - börjar jag pussla ihop hennes sista timmar. när såg jag henne sist - och vad har sen hänt ? jag målar upp diverse scenarios där hon kidnappas eller rent av skadas med mening. gosefnattis har legat i min säng hela veckan. det har hon inte fått göra på många år. det känns så märkligt att något som funnits hos en, plötsligt bara är borta.

nu ska jag måla naglarna & sen ligger kvällen för mina fötter. det är regnigt - vågar man ta öppna klackar i alla fall ? ha en briljant afton, för det ska jag ha !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0