vad gör du på din fritid ? jag sover !

2009-10-20

har preppat mig med frukostsocker, ändå känns huvudet som en klump betong. det kliar i ögonen, som om det var grus i dem. kroppen vill bara ramla ner i sängen och slockna. fattar inte riktigt vad som är fel. nog för att jag brukar vara trött på kvällarna, men detta är extremt.

förresten hittade jag rätt i lund, efter ett panikslaget samtal till pappa. jag bara gick och gick och gick. men det visade sig att jag varit på rätt spår hela tiden. jag hade bara gått förbi huset ett antal gånger.

hade dagen till ära mina cowboyboots, inköpta i lund, på mig i lund idag. dåligt beslut. riktiga cowboyboots ska inte vandras i, då får man ont i fötterna. men annars är de najs.

hittade på ett nytt smoothierecept idag. banan + ananas (färsk såklart) + vaniljyoghurt 0.5% + honung. vi hade inga kokosflingor - annars skulle det blivit min egna version på redfellas piña colada, som verkligen är gudomlig !

nu blir det väl snart middag om jag kan hålla mig vaken - tveksamt. funderar på att hoppa i min pyjamas och läsa några kapitel steig larsson. sakta men säkert tar jag mig igenom trean. måste ju få veta hur det slutar.

imorgon blir vanlig lång skoldag. jag taggar. tretimmars föreläsningar med den galna professorn & sen ska jag jaga kids hela kvällen. fick i alla fall mitt lönebesked för denna månaden idag. PENGAR PÅ KONTOT, PENGAR PÅ KONTOT !

m.


pälsväst - skjorta - leggings
cowboyboots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0