det blir aldrig som man tänkt sig

2009-10-05

helgen får 10 poäng, trots att den inte blev som jag hade tänkt mig. ingen fotografering & ingen utekväll så som jag hade tänkt mig. men den blev som sagt lyckad i alla fall.

fotograferingen är flyttad till nästa helg om vädret tillåter. någon utekväll med klubbande blir det nog inte på ett tag ingen. jag är i alla fall inte särskilt taggad.

trots tidernas oväder höll sig det glada gänget lika glatt som vanligt. vi åt en smaskig middag hos kim&kaj. när vi kom till stan & skulle ta oss in på buddha gick kvällen från toppen till botten på ett par minuter. vakterna hade nekat ett gäng tjejer som inte fyllt 18 och då kände vi oss hyffsat lugna trots 20 års gränsen. jag visade mitt legg och kom in utan problem, men när victor visade sitt fick han klart för sig att det var 20 och han var inte välkommen.

med alkohol i blodet tror man att man äger världen & då är minsta lilla motstånd ett slag under bältet. vi flög i luften - jag hade ju precis blivit insläppt ?! en av vakterna försvarade sin kollega med att han hade sett fel på en siffra. trogligt. allting är så sjukt utstuderat. unga tjejer, drar äldre killar. unga tjejer är villiga & billiga, då köper äldre killar mer drinkar i baren. uuääeh ! som tur har jag inget emot att ramla i säng i tid !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0