torsdags-perfection

2009-11-19

jag är så jävla mätt. gi-tänket is still going strong här hemma, men till efterrätt idag friterade pappa camembert på min begäran så imorgon måste jag gå en lång powerwalk som jag inte ska sluta som världens tjockaste kvinna.

loggboksreflektionen är nästan klar, i alla fall utkastat - det kommer behöva mycket finslip men jag är nöjd med mig själv om jag kan få det klart denna veckan så kan jag fokusera på hemtentan nästa vecka.

fanny och linus tog reda på könet på lilla knodden igår. jag vet, trots att jag inte ville veta. pratade med fina fanny innan och när hon frågade om jag ville veta kunde jag inget annat än att säga ja. jag sa att jag bara ville veta om jag hade rätt och vet ni ?! det hade jag.

ska dricka isvatten nu för jag håller på att törsta ihjäl sen ska jag lägga mig tillrätta i sängen och invänta paradise hotel. hallå, gick det klockan 8 igår ? för jag hann bara se slutet halv 9 ? ska uppdatera mig på tv6 play nu så man vet vad som är på g. jag kommer få äta upp det här, mitt reality show's-begär. på lördag börjar robinson karibien - måste ses. det är ju paolo roberto som hostar, och det kan inte bli annat än tufft.

mamma kräver sovmorgon imorgon på sin födelsedag, så jag ska passa på att jobba undan lite till skolan under morgonen och sen är planen att jag efter lunch ska kunna hålla födelsedagsfirande och låta bli att tänka på skola. förövrigt har fanny's skola julutställning på lördag - ingvar strandh's blomsterskola - mamma blev supersugen på att sticka dit på lördag innan bion. det ska bli jättekul att få se lite av vad fanny gör under sin floristutbildning, hon är grym på sånt fix och trix. på söndag ska det jobbas någon timme - annars ska jag bara se till att ha världens bästa helg.

vi ses,
m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0