tisdagsfrukost

2009-11-17

frukost. världens bästa mål mat. jag älskar frukost och kan nästan alltid äta hur mycket frukost som helst. idag sitter jag och gråter ner i vaniljyoghurten med torkade aprikoser, hasselnötter och linfrön, men inte för att det är äckligt eller så, utan för att jag har pepparrot på knäckemackorna och det är så jäkla starkt. jag får en chock varje gång jag tar en tugga - det svider till och med i näsan, men det är sjukt gott.

idag blir det en snabbis till skola, sen ska jag ränna på stan och hitta något fint till min lilla mamma som fyller år på fredag. vi ska äta tapas på mosaik och på lördag ska vi gå på matinén av UPP. 3D dessutom - mamma har önskat, hon är så gullig !

nä ni, mer frukost & vakna! med the voice

hasta luego,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0