time to shape up ? jag tror det !

2009-11-05

ska kila ner och kränga en rejäl frukost så jag står mig enda till i eftermiddag. får nog preppa väskan med en massa frukt, för jag vet inte riktigt när jag ska hinna äta lunch idag. drömde så konstigt inatt. jag spelade fotbollsmatch med herr-laget ? ted var med & sen skulle vi cykla hem. när jag hoppar på cykeln ramlar jag framstupa och skrapar mina knän. min gamla tränare kommer fram till mig med min spelarlicens och en påse med mina gamla grejer. en plånbok med typ femhundra spänn i, en ask med massa småsaker och så mitt legg. ???? jag tror jag saknar fotbollen. jag saknar att vara i form. jag måste sluta klaga på att jag är otränad och faktiskt göra något åt det. det är sjukt att jag blir anfådd av att springa i trappan här hemma, när jag för drygt 1 år sedan var sjukt vältränad och sprang milen hur lätt som helst. dags att ta tag i sig själv kanske ? definitivt.

ha det så bra idag alla !

rasmus, älskling, du är bäst - jag älskar dig, <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0