the anwser my friend is blowing in the wind

2009-11-04

what's up with att blåsa orkan ? det här var inte vad jag önskade mig. det spelar ingen roll hur mycket man än hoppas -vädret gör som vädret vill.

jag har precis hoppat ner i morgontofflor och en gigantisk mormor-stickad kofta. har fortfarande mössan på, ihop om att få upp värmen. det känns som att huvudet ska sprängas bort efter att ha varit ute i kylan.

rasmus är på gång hit snart. deras kök är total demolerat, eller rättare sagt det existerar inte något kök där längre, inte heller någon fungerande tvättstuga eller något vardagsrum. han har därför varit middagsgäst här i veckan. vilket är mysigt, då kan jag få rå om honom extra.

min lediga dag imorgon gick upp i rök inom loppet av ett par sekunder. måste till skolan och förbereda en uppgift inför seminariet på fredag. känns sådär kul. men men. sen ramlar jag iväg på planeringsmöte typ hela eftermiddagen.

nu ska jag sätta igång och skriva om dåtida journalister. kul ? måttligt.

so long.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0