prinsessan - död ?

2009-11-09

godmorgon. ingen skola idag. jag har en jättedum tandläkartid och ska jag flänga fram och tillbaka till och från skolan gånger två, kommer min dag bestå av halva föreläsningar och bussresor. jag satsar på en dag hemma istället med lite catch-up-reading.

vet ni ? jag drömde heltokigt inatt. jag drömde att prinsessan madeleine skulle byta livsstil. no more parties & ingen shopping. istället skulle hon viga sitt liv åt kamphundar. jag vet inte riktigt om det var via media vi kunde följa henne, men jag antar det. i alla fall hade hon fått kontakt med en "mannen som kunde tala med hästar"-kille, fast som kunde prata med kamphundar. men så en dag kunde alla läsa i tidningarna att prinsessan hittats mördad i en skog. tuggad på ! crazy.

varför drömmer jag sånt här ?

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte vet jag varför du drömmer så, men ett gott skratt de fick JAG mig iaf =)

PUSS!

2009-11-09 @ 18:42:05
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0