klippning på torsdag - it is on

2009-11-16

vet ni ? eftersom att jag varit så oinspiredad på hårfronten latley så har mamma bokat klipptid. ytterligare en fördel med att bo hemma som jag kommer sakna när det bär av hemifrån. nu biter jag dock ner naglerna till max av ångest för hur frisseringen bör gå till. jag was thinking bus = lugg + uppklippt, men det känns så 90talet. mitt hår är visserligen jätteslitet eftersom att jag inte unnat mig en klippning på evigheter. jag minns faktiskt inte sist jag klippte mig. läskigt ? min gamla haitcut håller än och det uppklippta håret gör att allt liksom är slitet på ett eller annat sätt. något drastiskt måste ske, och det suger för jag vill ha långt hår. jag får trösta mig med att håret växer mer när de slitna topparna är avlägsnade, i alla fall sägs det att det är så. jag kommer inte få någon snilleblixt till torsdag, så snälla kom med tips. jag vill liksom inte impulsklippa mohawk bara för att...

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0