just let it out...somewhere

2009-11-26

mitt psykbryt behöver dämpas. jag gör det som jag trivs bäst med; jag skriver. pappa kommer in hem förrän om en halvtimme, och utan honom kommer skrivarhaveriet bara sluta i mer haveri. jag har inte råd att köpa en ny skrivare och en ny fönsterruta. räkna till 10 kan ni glömma. det enda som hjälper förutom att svära & skrika det är att ventillera - agera hysteriskt & ventillera. just nu har jag ingen att ventillera till. och det är kanske tur ? rasmus fick förvisso lyssna på min stressade ton ett par minuter, men det är inte tillräckligt. jag är proffs på att ställa till det så här för mig själv. jag litar fullständigt på att saker ska fungera, för det ska dem väl ? sen skjuter jag på saker till i sista stund & när oanade saker som detta, som förmodligen går att lösa - snabbt & lätt, men det vill jag inte tro på nu, då vänder jag upp & ner på hela världen. fast nu börjar jag lugna mig. det är faktiskt inte så illa. pappa kan säkert fixa det. det hade varit värre om datorn hade kraschat då hade jag definitivt hoppat från turning turso & då hade jag inte hoppats på att överleva. what's left of me ? jo, massor. men inga aggressioner. å, jag älskar att detta fungerar ! nu ska jag läsa loggboksreflektioner för hela slanten. redovisningen imorgon innebär nämligen opponering. jag har typ 11 uppsatser att läsa. suxs.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0