just do it

2009-11-24

en månad kvar till julafton !? vart tar tiden vägen ? den här hösten har bara svept förbi - insane.

det blev en kort skoldag idag. jag klagar inte, jag bara påpekar att den för ovanlighetens skull var kort & det var hemskt skönt.

imose hade jag en såndär mardrömsmorgon som lika gärna kunde ha slutat med en bruten fot och två utslagna framtänder, men det gjorde den inte. jag sprang ifrån mobilen & missade bussen.

morgonen resulterade i en lång promenad, till en annan hållplats och sen fick jag låna en mobil i skolan så att jag kunde komma i kontakt med rasmus, som jag skulle träffa efter skolan.

efter skolan blev det en mysig tur hem till svärmor kim. det har flyttat in en mjuk och grå fyrbentvän hos dem. världens sötaste kattunge, sudden.

nu ska jag ta tag i skolarbetet. det blev en alldeles för lång paus & jag förstår inte hur jag ska orka ta tag i plugget bara, men jag biter ihop - det är allt som går att göra.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0