första advent och el clasico

2009-11-29

försnack till el clasico står på i bakgrunden. många intressanta intervjuer med sexiga fotbolls hunkar - milajk. till och med jag, som egentligen la fotbollsskorna på hyllan för länge sen har koll. fc barcelona vs. real madrid. avsprak om en dryg timme - jag ska titta !

första advent har firats ordentligt med kyrkbesök i förmiddags. första advent burkar vara ett av tillfällena som jag masar mig till kyrkan - bara för att det är så himla mysigt med julsånger och tända ljus. i år befann jag mig där även av jobbsyfte, för att hålla konfirmander i öronen, det gick bra !

trädgården är pyntad med ljusslingor och stakarna står glittriga i fönstren. snart blir det middag och jag är så hungrig att jag tror att jag dör snart. rasmus är också på väg hit, så det blir fotbollskväll med honom. ska förrsten se om jag inte kan rota fram en flaska glögg någonstans, är så sugen.

hoppas att ni också får en härlig första adventskväll med mycket fotboll !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0