...

2009-11-10

mamma & pappa är hos mormor & morfar. jag var svettig efter städningen och orkade inte att följa med. jag tar alla chanser jag kan att vara själv i huset. givetvis håller jag mig där uppe, för att jag är mörkrädd.

till middag blir det ingen middag, jag går direkt på desserten och äter en bamseskål med fruktsallad bestående av: mango, kiwi, hallon, äpple, russin, banan och clementin. min GI-diet funkar prima, eller den har inte riktigt fått den effekten jag ville...jag är fortfarande sötsugen hela tiden, men jag behöver inte äta lika ofta.

frukosten bestod av fiberberikad havregrynsgröt med frukt och på den har jag stått mig hela dagen, nästan. jag åt lite kål/paprika/gurksallad, bulgur med tomatsås innan - men jag kunde knappt äta för jag var fortfarande så mätt efter frukosten. fibrerna får verkligen mättnadskänslan att vara i evighet.

nu fruktsallad och några avsnitt HIMYM, det har jag gjort mig förtjänt av.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0