FECK YOU!

2009-11-04

det har visst snöat här idag. det har jag inte märkt. men det var nog då jag satt inlåst i en filmsal med almost famous att njuta av. supernice film om kärlek, karriär och rock'n'roll.

just nu vräker regnet ner. trist. jag hoppas att det torkar upp till imorgon, så man slipper bli blöt & kall om fötterna. jag tror faktiskt att jag ska planera outfitten redan ikväll. gummistövlar & stickadtröja, ja så får det bli.

jag och rasmus har vår dag imorgon. vi får se hur mycket "firande" vi hinner med. han ska plugga inför tenta & jag har skola samt planeringsmöte på agendan.

nu ska jag hoppa i säng med margareta melin's artikel: fly eller fäkta. kvinnliga journalisters överlevnadstaktiker. exciting. sort of.

förövrigt är världens mest onödigaste sak tandsten. what's up with that ? jag fuskar med tandtråden, får tandsten som resulterar i tjat från tandläkaren. måste bli noggrannare, det är mina tänder !!

det var nog allt.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0