everything's new and it's all 'cause of you

2009-11-19

trots att jag var uppe i tid idag känns det som att hela dagen bara susat förbi. jag kan inte riktigt förstå vart den tagit vägen. efter besöket hos frisören unnade jag mig själv att sova middag. nu är jag sådär trött och seg. jag har i alla fått läst en hel del och det känns bra. måste dock sätta fart med skrivandet och det tänkte jag göra nu, efter en kopp av något varmt. ena halvan av mig säger varmchoklad, det har jag inte druckit på evigheter - men mikro-choklad får alltid sånt där äckligt skinn på ytan och jag orkar inte att stå och röra i en kastrull och göra riktig. det blir nog gröntte med honung istället. the 88's sjunger på spotify, det gillas.

klart slut - varulvstjut,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0