learn the hard way

2009-11-15

shit pommes, jag laddar för psykbryt & ångestattacker till max. snart vänder glidarplugget och blir allvar igen. jag har gått om tid på mig innan deadlines och inlämningar men det gäller att jag disponerar tiden väl. hemtenta, och loggboksrefektioner - inga jätteuppgifter, men fortfarande är det högskolan och inget gymnasietempo som gäller. jag har påverkats mer än jag någonsin kunnat föreställa mig av att vara en högskolestudent. det är verkligen ingen barnlek och man måste till varje pris hålla ångan uppe. jag är i alla fall stolt över mig själv som orkade ta tag i skolan direkt efter studenten. inget kommer gratis. det är bara att fortsätta kämpa, det är slutsatser som jag utan några större analyser kommit fram till under hösten.

nu ska jag krypa ner i bingen och se första avsnittet av paradise hotel - boring ! i know. men jag älskar drama och korkade tjejer och killar med läderhud som njuter av att ljuga och utnyttja varandra. drama på tv, det är sånt som får mig att skratta högt. jag kan inet förstå hur de kan vara så jäkla dumma - så jag måste se det. ska du också kolla fanny ?

nighty,

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha... Hur kunde du veta de? Jag tvingade t.o.m. Linus att kolla, han var MÅTTLIGT imopnerad av detta program =)

2009-11-16 @ 13:27:25
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0