den som väntar på något gott..,

2009-11-01

hur spenderas en riktigt bra söndag om inte i säng med film, en gosig kille och något sött att äta ? dagen idag har varit en sån där bakis dag - fastän jag inte borde vara bakis, när man får lov att stanna i sängen hela dagen.

innan jag ska lägga huvudet på kudden ska jag se sistan på djävulen bär prada. helt okej tjejfilm som är sådär lagom sövande.

imorgon är det skola igen = föreläsningar och långa sådana. jag biter ihop. förövrigt händer det lite av varje den kommande veckan. planeringsmöte, plugg och födelsedagsfirande till helgen och det ska varvas med tvätt och städning, samt det bästa av allt - kvalitetstid med världens bästa kille.

känner just nu att det hade varit kul med lite inspirerande inlägg. men det kommer. jag känner att jag har en massa jag skulle vilja skriva om, men inte ikväll. ni får hålla er.

sov gott,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0