can you meet me half way, right at the boarderline ? - that's where i'm gonna wait, for you

2009-11-27

jag lovade er en resumé från gårdagen när jag svävade mellan nervsammanbrott och självmord. jag överdriver verkligen inte, i så fall bara lite. min kylskåpspoesi ville inte som jag ville, inte helelr vår skrivare och klister, vad fan är det ?

en vända till mammas jobb, mycket klisterkladd, svordomar, tålamod och hysteri senare, kunde jag efter 7 timmar lägga min alterbativa gestaltning åt sidan. igårkväll visste jag inte riktigt vad jag skulle känna. det var på seminariet idag som jag fick belöning för all möda när jag fick min lärare stum.

hon vred & vände på min lilla ask & tittade på mina magneter och kunde liksom inte säga något. jag har bara lett hela dagen trots att jag har mer jobb som hänger över mig. jag älskar det, när belöningen efter mycket slit kommer, då kan jag leva på den känslan i veckor.

just nu tycks saker bara vända. på 20 minuter har jag svarat på en av 3 frågor till hemtentan & tidigare idag fick jag ett samtal om en jobbintervju. what up ? i'm guessing the man up there is watching over me, eller något åt det hållet.

snart är det middag & efter det bär det av hem till min baby. jag har inte träffat honom sen i söndags ? it's killing me. men till dess ska jag fortsätta att lyssna på black eyed peas fenomenala platta The E.N.D - The Energy Never Dies, the awesomeness is complete. the grow is on. till dig, som i fredagskvällen inte uppnåt samma lyckostadie som jag, tipsar jag särskilt om låt 3, 5 & 14.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0