Ah, I say Oogum, Oogum, Boogum, Boogum, Boogum

2009-11-07

det är dåligt med variation på hårfronten, men flätan räddar mig från alla dessa dåliga hårdagar jag har haft lately. dessutom är det många år sedan jag kunde ha håret i en enda lång & tjock fläta så jag passar på att ta igen lite tid med mina gamle vän.

strax ska jag knata till bussen för att möta upp med ett gäng tjusiga brudar. fanny, jag, tn och alice ska gästa IKEA och jag kan bara tänka mig hur det kommer sluta. kassar, kassar, kassar och åter kassar. tänker extra på min baby idag som börjat dagen med tenta. han är grym ! ska fortsätta plocka ihop mina grejer till den här låten. stört skön.

förresten, åt en dundefrukost som matchar mitt nya GI-tänk. vanilgyoghurt med fruktsallad & müsli för mer fibrer och en GI-bulle. björns konditori gör världens godaste, men det känns udda att äta bröd som inte är så sött. det gör man ju alltid annars. well i'm walking down the healty road now...! talk to you later babies !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0