Sju kvar !

2009-05-20

med en banan, och en avokado i magen ska jag strax pinna till skolan.längtan efter sol måste ha uppfattats av högre makter för det ser ut att bli en riktigt fin dag idag. på religionen ska ämnet ondska behandlas och därefter ska jag sammanställa en powerpoint till redovisningen om västra hamnen. skolan blir en piece of cake idag, tror jag. kvällen ska spenderas upprullad. eller jaa, med upprullat hår. fanny ska testa balfrisyren imorgon och därför behöver jag ha lockar. efterlyser just nu någon som kan tänka sig att rulla upp mitt hår ?! jag insåg nämligen att jag antagligen inte kan göra det själv & bästa victor är det nog ingen idé att fråga. tihi. nu: borsta tänderna - sen: skola !

om en vecka är min själsfrände rasmus lundborg hemma. om jag är lycklig, OM JAG ÄR LYCKLIG !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0