Rör inte min post, FATTA !!

2009-05-12

får ni mycket post ? jag får aldrig post, men när jag väl får det har alltid någon annan öppnat den åt mig. detta gör mig så otroligt irriterad. precis som om det vore konstigt att jag faktiskt får post, som om jag inte var värd att någon skickat något till mig. exempelvis så idag låg där ett stort paket till mig i brevlådan - detta hade någon öppnat till mig när jag kom ner efter att ha legat deckad hela eftermiddagen. fördelen med att vara skribent på ungdomar.se är att jag får böcker, skivor och filmer hemskickat som jag ska recensera. givetvis hade någon familjemedlem slitit upp paketet för att undersöka dess innehåll. varför ? kan inte folk bara låta min post va ?!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0