Robinson- lördag!

2009-05-02

fler som såg robinson ikväll ? jag missade förra helgen - så var rädd att jag hade missat massor. men jag har hållit mig uppdaterad på nätet , så i'm back in the game.

skitstövlarna åker på löpandeband - wonderful. ni vet ju vad jag tycker om christian, och jag var nästan beredd på att resa mig med handen på hjärtat och vråla nationalsången, när linda på stranden, innan tävlingen skickade hem honom.

att den mannen har mage, (hahah) det vet vi. men att han har mage att bete sig så som han gjort. det rä ett spel, i know och alla medel är väl tillåtna. men han har sen den dagen han satte sin fot i den tävlingen värderat sina insatser högre än alla andras. han är den mest osympatiska människa jag någonsin hört talas om.

det är synd att killen är så himla insnöad att han inte ens kunde lämna tävlingen med lite stolthet utan istället bara vräkte ut sig inför alla som ett lass med grus i en sandlåda, och verkligen skämde ut sig till det maximala. att ansöka till ett äventyrsprogram med en summa prispengar med argumenten att man vill gå ner i vikt oh bli solbränd - då undrar jag om man egentligen har det så förbannat gott ställt. vanligt folk åker på semster, eller åker på fatcamp.

men är man en egenföretagare från jönköping som beter sig som en överlägsen jetsetare, och pratar som om man vore från lidingö - då har man nog inte heller alla indianerna i kanoten. killen föddes utan hjärna - det vill jag lova, så där har forskningen lite o bita i.

ni måste verkligen ta en titt på christians fenomenala uttalande - där han till och med brister ut i tårar för att han satt sin sista jävla potatis, och skyller på att han saknar sin vackra fru. haha, chrisse gubben - kan ju vara skoj att visa barnbarnen om några år, inte sant ?

m.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja de förstår ja! men vill man så kan man ;) de är ju bara att kämpa!! brukar inte kolla robinson faktiskt..

2009-05-03 @ 09:10:43
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0