måndag, inkl ångest

2009-05-11

försökte måla naglarna innan. gick ju inte alls. att det ska vara så förbannat svårt att fixa den där vita kanten, när man vill ha den där franska manikyr looken. satsade mellan nysningarna, men slutade med att jag stötte i en färdig nagel och sabbade allt jag redan hade gjort.

största delen av dagen har spenderats i sängen, med goda torkade tranbär och the hills. jag vet egentligen inte vad jag tycker, alla är så sjukt tjejiga. jag är ju inte sån - eller joo, men jag föddes liksom inte att strutta runt i höga klackar och designkläder.

victor kommer förmodligen förbi sen. mys med bästa vännen - någon mysig film eller så kan jag tänka. hade verkligen velat vara på 25-dagars med alla andra ikväll, men att klä upp sig, och dansa iväg natten hade resulterat i en kollaps för min del. känner inte riktigt att det är läge att äventyra hälsan 25 dagar innan studenten.

förövrigt ska jag träffa fanny i veckan, och prova balfrisyren. morfar kom förbi med mormors spolar innan, och jag har köpt läggningsvätska. jag kommer bli så fin - yeey !

nu vila, sen mecka med emmas studentkort - sen victor, och dum läxa !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0