just snyggt

2009-05-25

jag kan inte riktigt definiera gårdagen. men den slutades i alla fall med rabarberpaj i padans underbara lägenhet vid värnhem med mikaela, ted, victor och jonathan. men så när söndagsfilmen började klockan nio började jag känna mig tjock i halsen, och sen tog det inte lång tid förrän jag började känna mig hängig och få värk i kroppen.

nu sitter jag här nyduschad för att jag inte stod ut med att känna mig äcklig. det var inte alls längesen jag var sjuk senast och nu har jag tydligen dragit på mig någon ny influensaliknande bacill. halsont, muskelvärk och feber - verkligen jätterolig. dessutom svänger febern upp och ner hela tiden, så ena stunden fryser jag och nästa svettas jag som i en bastu. fyfan vad jag känner mig ofräsch. så jävla dålig timing dessutom, två dagar innan rasmus kommer hem. oooooh !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0