jordgubbsvin, fnitter och småstjärnorna

2009-05-09

jag hamnade hemma hos victor ikväll. jag och mitt jordgubbsvin hamnade där. jaa, alltså ted var ju också med. trion, som alltid. vi grillade och fastnade framför wild hogs. lite sömn, och mycket jordgubbsvin resulterade i fnitter för min del. ganska seg kväll, och vädret vände och blev riktigt ruskigt med skyfall. ville förgylla tillvaron med småstjärnorna contest, men den idén mynnade ganska snabbt ut till att bli blasé. bring it all back to you - det var liksom inte riktigt läge för det. jag saknar rasmus. jag vill att det ska sluta brinna. jag vill ha reda på om jag och rasmus kommit in på universitetet, och jag vill komma bort från det här råtthålet!

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha så himla kul att du väljer "bring it all back to you". Min lillasyster var med i småstjärnorna med just den låten typ 2001.

Har varit lite upptagen med eld och grejor så jag har inte hunnit kolla din blogg innan men det varkade som ni hade haft det bra i Berlin.

Jag måste erkänna att det är lite obhegligt med branden men det ska mycket till för att någor ska hända oss eller Ralle, jag lovar.

Ha det bra, kram Hanna

2009-05-09 @ 08:10:41
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0