jag kan !

2009-05-13

jag ursäkter mig alltid, och säger att jag inte är tjejen som struttar runt i högklackat. det är delvis sant, i alla fall så struttar jag aldrig runt i höglackat - men detta är för att jag knappt äger några högklackade skor, och jag har äntligen kommit på varför ! jag har aldrig tillåtit mig själv att prova. jag har inte ens försökt. jag har bestämt mig för att jag inte kan gå i höga klackar och därför gör jag det aldrig. men egentligen har jag otroligt snygga ben, och ytterst snygga fötter - och alla 8 cm+ -klackar satt som jutna på mig, när jag sprang runt i stan som en skållad råtta och provande varenda par jag kunde hitta. från och med idag ska jag tillåta mig själv att vara snygg i klackar, och jag ska anstränga mig - för jag kan gå i höga skor, om jag vara vill, och det vill jag ! BAAH !

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det skulle kunna vara jag som skrev den texten för exakt ett år sedan. Enda skillnaden är kanske att mina fötter är liiite för breda så jag har lite svårt att hitta par som passar. Men jag gillar vekligen klackar nu! :) Och angående MFF kan du glömma det :P Eller ja KANSKE om det är derby mott HIF för då är det lite rolig stämning ju..

Kraam

2009-05-14 @ 04:02:27
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Jag kan ha klack-skola med dig:)!

2009-05-14 @ 19:39:06
URL: http://caroflina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0