ESC

2009-05-16

jag sitter just nu och pratar med rasmus med eurovision i bakgrunden. även om jag helst av allt skulle vilja bojkotta det, så går det inte ! inte när jag torterats med sveriges bidrag sen den svenska tävlingen blev klar. mamma och pappa älskar malena. så jag är ju tvungen att se hur det går för henne nu, denna gigantiska iskvinna. tycker att hon ser jättestor ut. lite som frihetsgudinnan fast i is. ganska snygg är hon, fastän hon ser helt galen ut när hon sjunger. i alla fall ska det bli intressant och se hur det kan gå för henne. gillar det nya konceptet att man inte får rösta på grannländerna, eller hur det nu var & att tv-tittarna också får vara med och bestämma. detta gör det mer intressant. heja, heja sverige !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0