efterlyser nummer till afrikansk medicinman !

2009-05-11

uppe med tuppen för att sjukanmäla mig. totalt tilltäpp i näsan, och sen kittlar det hysteriskt mycket så jag håller på att bli galen. tror jag skrev det igår med - men faktum är att gårdagens kittel är långt ifrån av att vara så irriterande som dagens kittel är. kände mig som en död räka när klockan ringde, rullade ihop mig som en liten boll och kände efter ytterligare. slutsatsen blev, näe jag pallar verkligen inte plugget. så nu ska jag vila fram till 12 - sen ska jag pinna till skolan i alla fall för att lämna kuvertet med balpengarna. är nästan mer sugen på att anlita en afrikansk medicinman för cashen istället - jag orkar inte vara sjuk. ajtooo - nu ska jag koka te, göra en macka och sen äte en bit mototskaka för att det är så otroligt synd om mig.

förresten upptäcktes en sak när jag provade balklänningen igår - den har blivit förstor. jag har krympt, alltså blivit smalare. så om jag äter en bit morotskaka till frukost ska ni hålla truten, för det är enbart för att fylla ut klänningen, eller det säger vi i alla fall.

håll er på avstånd idag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0