fröken josefin craaford är snart tillbaka

2009-03-26

kände mig fortfarande inte helt kry imorse, men jag vill lova att jag faktiskt gjorde ett försök att ta mig upp - dock spökade yrsel och illamående så jag damp ner i sängen igen. längtar efter att komma ut, och jag tror faktiskt att jag ska sätta mig ute en stund i solen och läsa.

ni vet ju att jag älskar vakna med the voice, och även om jag vart kass med mina updates angående den härligaste trion i världen och deras tokiga upptåg, så finns det ingen morgonunderhållning som är roliga än den som josefin, paul och jakob står för. hur det än kommer omkring så är jag tossig i lilla fröken crafoord. hon må vara en ytlig, och stundtals en mycket korkad människa - men hennes charm är oslagbar. josefin är ingen förebild, mer än att hon är en framgångsrik kvinna med man och barn. hennes bakgrund som programledare är kanske inte så mycket att hänga i julgranen men jag tycker ändå att hon har lyckats. jag är ingen modeapa som har koll på varje trend, och kanske borde jag det om jag nu följer josefin, som verkligen har koll på vad som är hit, eller miss - men inget av det där lockar. hon är bara sådär härligt glad, framått och verkar att trivas med sig själv, ibland nästan lite för mycket för sitt eget bästa - och jag antar att det är där jag känner igen mig. så till alla josefin- fans stora lycka, tar hon återigen upp bloggandet, och nu kommer vi kunna följa henne på finest.se - yeey !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0