true love waits

2009-03-25

älskling har spring break nästa vecka - och gänget har planerat en tripp till san diego. avundsjuk ? you bet i am.. fast det värsta är inte att han är och lever loppan med sina galna vänner - utan att vi inte kommer kunna höras på fem hela dagar ! får trösta mig med att han om exakt två månader påbörjar sin hemresa. jag blir knäpp när jag tänker på att det bara har gått halva tiden, men samtidigt vet jag att tiden bara har rusat iväg och att det snart kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv, med rasmus hemkomst for ever, och en knapp vecka till studenten.

har läst en massa anteckningar och tänkt tillbaka på hur jag lovade mig själv att det sista året på gymnasiet skulle bli det bästa någonsin - även om vi har gått igenom mycket, och hur mycket vi än fått kämpa - hur dåligt vi än har mått och längtat ihjäl oss efter varandra så är du ändå det bästa som hänt mig - och jag skulle inte ångra den 5 augustis beslut för någonting i världen.

mamma påminner mig hela tiden om att vi har en plan och att den verkligen är värd att kämpa för. det finns så många anledningar till att verkligen hålla ögonen på målet - för vårt mål innebär ju dig och mig, och en början på vår framtid tillsammans. alla som sagt till mig att distans inte fungerar och att det inte håller, vad vet ni ? om vi tror, och vi vill - och är övertygade om att det vi har är unikt då finns det väl ingen anledning att ta den lyckan ifrån oss ?

jag är övertygad om att du är den rätta rasmus lundborg !

och jag trodde aldrig att jag skulle finna ord för hur det känns att vara utan dig, men radiohead hjälpte mig: i'm not living - i'm just killing time.


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0