today, kenny begins - yeey !

2009-03-29

godmiddag vänner. drabbades av plötslig ångest när jag vaknade och tittade på klockan, kvart i 1. kroppen är dock fortfarande inställd på vintertid så än är klockan "bara" runt 12 - men nu måste man vänja sig vid att sova en timme mindre, suck ! jag blir helt förvirrad på sommartiden ! är i alla fall sådär skönt spänd idag - ska snart hoppa i duschen, fixa mig för att sen träffa anders i stan. i eftermiddag ska vi se kenny starfighter filmen, yeey ! känner mig lagom barnslig, men keny starfighter är och förblir min hjälte. kom även på den genialiska idén att vi ska se filmen på den nya gallerian, entré - som egentligen ligger i helt fel del av stan, men det får jag stå ut med. slår i alla fall två flugor i en smäll och kan inte låta bli att känna mig sådär härligt nöjd, för att det var jag som kom på idén. funderar på att skippa frukosten, och gå direkt på lunchen, eller så fixar jag något in between. ha en angenäm söndag - för det ska jag ha !

over and out,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0