the predatory wasp of the palisades is out to get us

2009-03-28

min självkänsla är för tillfället rejält i botten, och känner mig som jag ska bryta ihop vilken sekund som helst. vad som är fel har jag ännu inte riktigt lyckats sätta fingret på - men det hjälper ju inte att jag saknar rasmus så hjärtat värker. o varför blir man sån här just när mamma är borta ? skulle behöva en mamma kram, och lots of mammatröst precis just nu. ska kuta o ringa mamma med det samma. o sen gosa ner mig i sängen, och önska efter den 27/5 !

sufjan steven höjer mysfaktorn en del, så nu ligger den inte på minus - men en rasmus lundborg, the one and only hade inte skadat nu ! jag älskar dig min lus.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0