Ted Wallon <3

2009-03-10

ted <3


fattigt rim som jag tänkte ut under tiden som jag satt i telefon med ted.
hahah, jag älskar dig fastän jag sparkar på dig ibland !

du är som en lillebror,
min egen jävliga lillebror i sjukt stora skor.
dina tänder stod åt alla håll,
nu är dom fett fina - men du har ändå ingen koll.
dina fisar luktar sjukt mycket bajs,
men ändå är du min bästa kompis och det är jävligt nice.
din hund ser ut som en lite golvmopp
och endast en kula smyckar hans pyttelilla snopp.
men vad som än händer hur vindarna än vänder
är du min bästa vän - så alla där ute känn på den !

om man gungar o har lite schysst hiphop- feeling blir rimmet världens fetaste raplåt - svär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0