Ssaru ?

2009-03-30

Kenny Stafighter filmen igår var priceless. skämdes en aning när biljettkillen högt och tydligt sa "två stycken till Kenny Begins" och jag & anders tittade lite generat på varann när vi tillsammans med barnfamiljerna kilade in i salong nr 2. skrattfaktorn var hög, och jag vill inte avslöja för mycket - men jag håller fortfarande fast vid att Kenny är min hjälte. åldern var satt till 11, men jag tycker nog att skämten låg på en ändå hyffsat hög nivå - så jag undrar hur många ungar som egentligen hängde med. men det var i alla fall underhållning för unga som för gamla, och kenny (johan rehborg) är inget annat än kulkulkulkulkul !

så alla ni - se den, det skulle ju verkligen vara ischlo pischlo att missa denna höjdarfilm!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0