Lets Dance !

2009-03-28

intresset för fredags underhålling på tv har väl inte på den senaste tiden lockat särskilt - och jag har hållit mig ifrån allt vad det heter; stjärnor på is, lets dance och så vidare. men igår efter att ha frusit våra små häckar av oss, då killarna fått för sig att de skulle grilla, och äta ute så myste vi ner oss framför tvn och hamnade mitt i finalen av lets dance 2009, magnus samuelsson mot leila bagge. trots att jag inte hängt med under säsongen så var finalen en färgsparkande festlighet med urtjusiga shownummer. amatördansarna, om det fortfarande går att kalla dem det var otroligt duktiga och den jättelika magnus, världens starkaste man trots sin gigantiska kropp rörde sig otroligt smidigt och lätt på dansgolvet. deras sista shownummer, med magnus som baloo i djungelboken var klockrent - och faktiskt, jag satsar på att bli en svensson till nästa lets dance omgång - jag ska bannemej följa varje avsnitt.

m.



vinnar paret, annika och magnus fenomenala shownummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0