gosh, vilken djungel !

2009-03-25

sitter och tittar på skor, och väskor som eventuellt kan gå ihop med balklänningen som mamma är i full gång med. färgen är knepig - men verkligen snygg, och jag som är så himla dålig på att matcha och ha mig, har verkligen gett mig in i en djungel i att försöka hitta schyssta tillbehör. som tur finns fröken fanny lundborg till hands, och snart ska vi finkamma malmö efter skor, och väska. jag är lite inne på ett par såna här, som finns hos bianco - och till dessa en silvrig clutch, som inte verkar existera. är lite kluven eftersom att dessa supersnygga, way to höga även finns i turkost, men det är kanske lite overkill ?

m.


Kommentarer
Postat av: Gry

Sådana har jag i blått (: riktigt läckra och riktigt höga!

2009-03-26 @ 09:40:07
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: Gry

Hade dom på nyår. och visst sköna i några timmar. Sedan, I die!

2009-03-26 @ 12:35:50
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0