fredagkväll på egen hand

2009-03-06

2 ½ män på tv, det får duga - ska trösta mig med en gigantisk fruktsallad - magen lär strejka, men i don't give a damn. nicole skrev innan, haha - helt i upplösningstillstånd över att någon dude frågat om hon ville komma över för film. hon frågade om jag visste vem det var, och för en gångs skull kunde jag svara ja på frågan. så jag antar att hon strax är på väg över till honom. önskade att min man var hemma - så att man kunde mysa film med honom. han lär läsa detta - men jag ska överraska honom med att leta rätt på ett par ljusa bomullsshorts, för alltså killar i vår/ sommar är det ett måste - så himla snyggt ! i'm off för fruktsallad och lite charlie harper, alkolist - men alltid klädd i härliga bomullsshorts - me like !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0