fast med fucking 1850tals historia och Karl Oskar & Kristina

2009-03-30

jag är en mycket motiverad student, som tar mina studier på högsta allvar - HAHAH, eller inte. har i alla fall lånat hem filmen utvandrarna - bättre än att läsa böckerna i guess.. men alla andra försök som gjorts till att ta sig igenom den här filmen har misslyckats, så idag är det "nu eller aldrig". ska på historian skriva ett arbete om utvandringen till amerika, och tyckte att det kunde vara nyttigt att se filmen, eftersom att den ska vara så ruskigt bra... när man väl kommer in i den. allting är på eget iniativ, och jag börjar ångra att jag ens ansträngde mig för att få fatt i den på skolan, vilket i och för sig inte var så himla jobbigt. men aa, ses om ett par timmar då!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0