en rengöring, tack ?!

2009-03-16

jag har ännu inte kunnat släppa det där med klassfesten; hur himla kul det var och hur himla härliga vi är. så här dagarna efter, när det ploppar upp bilder på fejjan och så vidare minns man desto mer och jag har nu verkligen lyckats välja vilket som är mitt absoluta favorit moment  från i lördags.

timothy var plötsligt borta, så jag, katinka och max försvann iväg för att leta efter honom. vi rusar upp på ovanvåningen och vem ligger i badkaret om inte tim. i sin ensamhet ligger han rak lång i badkaret och äter chips, med en stor lapp placerad över ett visst ställe - och på lappen står det stort och tydligt "rengöring".

just där, på fyllan och villan var det så himl roligt - och jag skrattade så att jag höll på att kissa ner mig. max kom på den genialiska idén (?) att sätta på duschen men vi lyckades komma undan vätan och lämnade badrummet skrattandes, mer än någonsin..

dagens sanning: jag längtar efter studenten - för då får vi kröka !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0