ding dong i bröllopsklockorna !

2009-03-06

rasmus ska iväg med sin marketing klass till santa barbara's old mission - som de ska marknadsföra så att kyrkan får fler besökare. låter hur kul som helst tycker jag ! i alla fall så fastnade jag i något konstigt sökande efter kyrkor och bröllopslokaler. ställen så som skånes pärla bosjökloster dök upp och tänk att få gifta sig under rossäsongen på sofiero. en dagdrömmerska, det är sannerligen vad jag är. men det går inte att låta bli - det är ju en flickas största dröm att få stå i vitt, med härlig håruppsättning och tätt intill mannen hon ska leva med resten av sitt liv. jag antar att jag överdramatiserar det hela, och gör det så glamouröst som det egentligen bara är i påkostade filmer och serier - men ett sagobröllop - det är så jag vill ha det. lots of rosor, vackert väder - och en jätteballuns i vitt till bröllopsklänning.

m.

Kommentarer
Postat av: matilda tm

En flickas största dröm?

nja det tåls ju att diskuteras


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0