bananslukerskan

2009-03-09

jag hade fått klara restriktioner att jag efter midnatt inte fick lov att äta eller dricka - inte ens tugga tuggummi, och hur får man en tuggummi beroende att inte tugga tuggummi ? det är verkligen ett dilemma, och jag fick lösa det hela genom att tugga in i det sista, gå och borsta tänderna för att sen lägga mig nästan direkt. givetvis så var jag ju sugen på banan strax innan läggdags - men redo för sängen lockade inte en re-borstning av tänderna - så jag stod emot mitt begär och somnade med målet att vara fastande. frukostmyset fick jag hoppa över och istället belönade jag mig själv med rikligt snoozande. när jag återigen fick äta satte jag i mig en banan så snabbt att jag nu måste inneha världsrekordet - för den verkligen bara försvann.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0