ansökan till universitetet klar

2009-03-23

ansökan till universitetet hösten 09 är nu ivägskickad. det pirrar i hela kroppen, och jag kan inte bara förstå att jag faktiskt till hösten kan vara en urfattig student, i en ny stad och med eget boende. det finns så otroligt många utbildningar och program att läsa vid så man blir helt snurrig, men tillslut fick jag en anmälan som jag är riktigt nöjd med - den lyder följande:

Medie, och kommunikationsvetenskap I - Stockholm
Journalistik I - Stockholm
Informatörsprogrammet - Växjö
Kandidatprogram i kriminologi - Lund
Kulturvetarlinjen - Stockholm

håll tummarna för mig - stockholm is where i want to be !!!

m.

Kommentarer
Postat av: tm

Håller hårt som attans!

Postat av: Yasse.

jag håller tummarna gumman =)

2009-03-24 @ 11:26:14
URL: http://metrobloggen.se/yassse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0