-

2009-03-01

det är alltid en början, jag har aktiverat ett konto på studera.nu - så nu kan jag, när jag fått mitt PIN - söka utbildningar till hösten. har klickat runt lite och hur jag än gör, så slutar det med journalistik utbildning på stockholms universitet, men jaa alltså jag vet inte ? just nu är det studier som lockar, och kanske får jag ånga mig - som sätter mig i skolbänken igen - trots att jag snart blir frigiven efter 12 år där.. men med lågkonjuktur och beslutsångest känns det som att en eventuell utbildning, som jag dessutom kan tacka nej till ändå är en försäkring. framtiden är ovis - vilket är läskigt, jag vill egentligen ha full kontroll - så detta dödar mina nerver måste jag säg !!!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0