morgonfilosofi

2009-06-11

gick och la mig i tid igår för att vakna utvilad. hjälpte dock inte - för jag somnade inte ordentligt förrän kl 3. sen fortsatte jag ändå att vakna med jämna mellanrum. jag är i alla fall uppe, uppe för att jag måste. spenderade natten med att äta salta kex, keso och italiensk salladskrydda. fick ett otroligt sug efter något runt midnatt och smög därför ner i köket för att fixa något. kex & keso var allt jag kom över för att inte väsnas allt för mycket. hade dock ganska mysigt där jag satt invirad i mitt duntäcke och gluffsade i mig.

är för tillfället väldigt törstig - antar att det är kexen's förtjänst. först frukost och mycket mycket isvatten - sen göra paj, och sen städa. vi har i alla fall inte tur med vädret...igen så vad spelar det för roll att jag måste spendera dagen inomhus med en dammsugare hack i häl ?

förresten så drömde jag mycket märkligt inatt. jag drömde om student, om kaos, om glädje och fint väder - låter kanske inte så märkligt. men när pappa fimpa mig i huvudet då blev jag rädd. han röker ju inte ens !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för din fina kommentar i min blogg, stumpan <3

O GUD vilken ny snygg design du fixat! Superläckert!

Det med att din pappa fimpade i huvudet fick mig dessutom att skratta till, så tack =)



Puss puss <3

2009-06-11 @ 14:27:32
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0