min studentdag i bilder

2009-06-09

jag har inte ännu fått in alla biler på datorn från min studentdag. men det har börjat ploppa upp en hel del på facebook. jag var där och nallade ett par från katinkas album: "jag har väntat så länge på just denna dag". hon är ett geni den där katinka när hon gömmer sig bakom kamerahuset. &alla andra fotografer den där dagen har verkligen lyckats fånga glädjen och ruset som forsade ur våra uppklädda kroppar. jag vill göra det igen - inte gå om gymnasiet, men ta studenten - what a day !

m.










jag och katinka, på champagne- frukost hos hennes pappa - i hans otroligt vackra strandhus.


det ska böjas i tid, det som krokigt skall bli


bilden förklarar mentalbaksmälla så himla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0