midsommar. bland annat

2009-06-15


midsommar på fredag.
jag vet inte - men just i år känns det alldeles särskilt. inte sådär överskattat och oplanerat som andra tidigare år. i år tillbringas midsommar i nynäshamn hos rasmus vän johanna, i hennes familjs sommarhus.
stuga vid vattnet och egen brygga. jag hoppas på höjdarväder och mycket romantik med älskling. jag menar, vad kan vara bättre än att titta på solnedgången insvept i en filt samtidigt som tårna doppas i ett stilla hav. jag kan inte hjälpa det - jag är sån, romantisk. helst av allt vill jag ligga på en filt - mata min baby med jordgubbar och sörpla champagne medan resten dansar till fiolspel på någon gammal dansbana.

rasmus var här innan - som alltid är vi i varandras sällskap. inget är fel med honom. gu, så kär jag är. jag älskar honom så. vi har by the way letat lägenheter idag och anmält intresse för ett par stycken - awsome. jag längtar till stockholm, jag längtar till hösten, jag längtar faktiskt till universitet och nu jäklar ska jag bli vuxen, bara sådär !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också fira midsommar med er ju!! Men men, man kan ju inte få allt.. Får helt enkelt nöja mig med London ;)

2009-06-16 @ 09:18:55
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0